Hoodoplastyka- Plastyka napletka łechtaczki

Hoodoplastyka jest zabiegiem estetycznym, mającym na celu usunięcie nadmiaru tkanki pokrywającej lub otaczającej łechtaczkę (tzw. napletek lub kapturek łechtaczki). Czasami zdarza się, że fałd skórny nad łechtaczką jest przerośnięty lub rozciągnięty, który powoduje dyskomfort w codziennym życiu jak i w sferach intymnych.

Przed przystąpieniem do zabiegu Pacjentka powinna przebadać się ginekologicznie, wykonać zalecone badania i wykluczyć ewentualne infekcje dróg moczowych i rodnych. Powinna także posiadać aktualną cytologię.  Zabieg jest wykonywany ze znieczuleniem miejscowym.

• Przerost napletka łectaczki
  • Niezadawalający wygląd łechtaczki
  • Dyskomfort podczas noszenia bielizny
  • Niemożność doznawania orgazmu
  • poprawa wyglądu łechtaczki
  • zmiana kształtu oraz wielkości łechtaczki
  • poprawa jakości życia seksualnego
  • wzrost samooceny

Efekty są widoczne od razu, natomiast ostateczny efekt występuje po ok. 7-10 dniach po zabiegu po wchłonięciu się szwów.

• ciąża
  • karmienie piersią
  • zaburzenia krzepliwości krwi
  • nieuregulowana cukrzyca
  • nieuregulowane nadciśnienie tętnicze
  • infekcja ropna skóry
  • infekcje okolic intymnych
  • zły wynik cytologii

Po zabiegu pacjentka może wrócić do domu, jednak przez okres od 10 do 14 dni należy zachować umiarkowany tryb życia ( nie uprawiać sportu, nie wybierać się w długie podróże itp.).  W tym okresie należy nad wyraz dbać o higienę intymną oraz unikać kontaktów seksualnych. Pacjentka przez tych kilka dni może odczuwać lekki dyskomfort w okolicy zabiegu dlatego warto chronić miejsce zabiegowe wkładką higieniczną.

DOSTĘPNOŚĆ: WROCŁAW, POZNAŃ, KRAKÓW

Cena 2500 zł