Labioplastyka – Zmniejszanie Warg Sromowych

Labioplastyka jest zabiegiem estetycznym, mającym na celu odpowiednie uformowanie warg sromowych mniejszych lub większych. Deformacja albo asymetria może mieć podłoże genetyczne, bądź też może wynikać z nadmiernego, nagłego przyrostu wagi, jak również może być związana z porodem naturalnym. Dzięki zabiegowi kobieta uzyskuje zadowalający wygląd okolic intymnych, pozbywa się nieprzyjemnych dolegliwości, na nowo może się cieszyć satysfakcjonującym życiem seksualnym.

Przed przystąpieniem do zabiegu Pacjentka powinna przebadać się ginekologicznie, wykonać zalecone badania i wykluczyć ewentualne infekcje dróg moczowych i rodnych. Powinna także posiadać aktualną cytologię. Zabieg jest wykonywany ze znieczuleniem miejscowym.

• Asymetria warg sromowych

• poprawa wyglądu warg sromowych • zmiana kształtu oraz wielkości warg sromowych • poprawa jakości życia seksualnego • wzrost samooceny Efekty są widoczne od razu, natomiast ostateczny efekt występuje po ok. 7-10 dniach po zabiegu po wchłonięciu się szwów.

• ciąża • karmienie piersią • zaburzenia krzepliwości krwi • nieuregulowana cukrzyca • nieuregulowane nadciśnienie tętnicze • infekcja ropna skóry • infekcje okolic intymnych • zły wynik cytologii

Po zabiegu pacjentka może wrócić do domu, jednak przez okres od 10 do 14 dni należy zachować umiarkowany tryb życia ( nie uprawiać sportu, nie wybierać się w długie podróże itp.). W tym okresie należy nad wyraz dbać o higienę intymną oraz unikać kontaktów seksualnych. Pacjentka przez tych kilka dni może odczuwać lekki dyskomfort w okolicy zabiegu dlatego warto chronić miejsce zabiegowe wkładką higieniczną.

DOSTĘPNOŚĆ: WROCŁAW, POZNAŃ

Cena 3500 zł