Vaginal Narrower – Lifting Krocza

Lifting krocza przy zastosowaniu nici Vaginal Narrower®, stosowany jest przy korekcie defektów kosmetycznych oraz zmniejszeniu wejścia do pochwy. Charakteryzuje się wysoką skutecznością i minimalną inwazyjnością. Procedura zabiegowa polega na wprowadzeniu nici przez 4-6 bardzo małych i płytkich nacięć skóry krocza. Miejsca po nacięciach skóry zaopatruje się w wchłanialne pojedyncze cienkie szwy. Najczęściej stosuje się jedną nić u jednej pacjentki. Dwie nici Vaginal Narrower® używa się jedynie w przypadkach o poważniejszym nasileniu defektów. Zabieg polega na zastosowaniu nici z haczykami ułożonymi w dwóch kierunkach, dzięki czemu nie ma ryzyka przemieszczania się. Wykonane są z polikaprolaktonu – związku cechującego się dużym bezpieczeństwem, nie powodującym podrażnień, który ulega rozpuszczeniu po kilkunastu miesiącach od chwili osadzenia w tkankach.

Przed przystąpieniem do zabiegu Pacjentka powinna przebadać się ginekologicznie i wykluczyć ewentualne infekcje dróg moczowych i rodnych. Powinna także posiadać aktualną cytologię. Przeprowadzany jest w ramach chirurgii jednego dnia z zastosowaniem znieczulenia miejscowego.

• Defekty narządów płciowych
  • Luźne wejście do pochwy
  • zwężenie wejścia do pochwy
  • korekta defektu estetycznego
  • odmłodzenie i poprawa napięcia krocza
  • lifting tkanek
  • długotrwały efekt – po wchłonięciu się nici, dzięki zjawiskowi zwłóknienia, co prowadzi do formowania się tzw. „secondary vector of pull”

Satysfakcjonujące efekty uzyskujemy już po jednym zabiegu

• ciąża i okres połogu
  • choroba nowotworowa narządów płciowych
  • miesiączka lub inne niezdiagnozowane krwawienie z dróg rodnych
  • zaburzenia krzepliwości krwi
  • uczulenie na leki stosowane podczas znieczulenia miejscowego
  • ostry stan zapalny pochwy i sromu – zabieg możemy wykonać po wyleczonej infekcji
  • stan bakteryjny pochwy
  • zły wynik badania cytologicznego

Po zabiegu pacjentka może wrócić do domu.  Przez okres dwóch tygodni należy unikać kontaktów seksualnych, gorących kąpieli. Powstałe po zabiegu rany zaleca się przemywać środkiem dezynfekującym.

DOSTĘPNOŚĆ: WROCŁAW, POZNAŃ

Cena 1 nitka: 2500 zł