Waginoplastyka – Plastyka Pochwy

Waginoplastyka jest zabiegiem z zakresu ginekologii estetycznej, polegającym na zwężeniu lub poszerzeniu przedsionka pochwy oraz przywróceniu jej właściwego rozmiaru. Lekarz nacina tylną ścianę pochwy, usuwa nadmiar tkanek, po czym rozpuszczalnymi nićmi zszywa mięśnie i śluzówkę pochwy. Najczęściej decydują się na nią kobiety, u których w wyniku porodu doszło do pęknięcia lub rozciągnięcia pochwy i krocza. Celem zabiegu jest również poprawa jakości życia seksualnego.

Przed przystąpieniem do zabiegu Pacjentka powinna przebadać się ginekologicznie, wykonać zalecone badania i wykluczyć ewentualne infekcje dróg moczowych i rodnych. Powinna także posiadać aktualną cytologię. Zabieg przeprowadzany w znieczuleniu miejscowym.

• Luźność pochwy

• planowana lub obecna ciąża • choroba nowotworowa • nieuregulowana cukrzyca • nieuregulowane nadciśnienie tętnicze • infekcja ropna skóry i śluzówek • zły wynik badania cytologicznego

Po zabiegu pacjentka może wrócić do domu, jednak przez okres od 10 do 14 dni należy zachować umiarkowany tryb życia ( nie uprawiać sportu, nie wybierać się w długie podróże itp.). W tym okresie należy nad wyraz dbać o higienę intymną. Pacjentka przez tych kilka dni może odczuwać lekki dyskomfort w okolicy zabiegu dlatego warto chronić miejsce zabiegowe wkładką higieniczną. Współżycie można rozpocząć po upływie 5/6 tygodni.

DOSTĘPNOŚĆ: WROCŁAW, POZNAŃ

Cena 3500 zł