Mezobotox

Mezobotoks (z j. ang. mezobotox) to innowacyjny zabieg z zakresu medycyny estetycznej, który łączy w sobie zalety mezoterapii igłowej (rewitalizujące skórę) oraz toksyny botulinowej (usuwającej zmarszczki). Brak skutków ubocznych oraz doskonałe efekty sprawiają, że zabieg ten cieszy się dużą popularnością zarówno wśród kobiet, jak i wśród mężczyzn. To doskonały wybór dla każdego, kto chce zadbać o swój wygląd.

Zabieg nie wymaga wcześniejszego przygotowania.

• wystąpienia drobnych zmarszczek,
  • zmęczonej i zniszczonej skóry,
  • poprawy wyglądu okolic niezalecanych do konwencjonalnych zabiegów z wykorzystaniem toksyny botulinowej np. dolna powieka,
  • skóry dojrzałej, pokrytej gęstą siateczką drobnych zmarszczek,
  • skóry wiotkiej i mało elastycznej,
  • skóry odwodnionej, z drobnymi zmarszczkami.
  • odmłodzenie skóry,
  • wygładzenie zmarszczek,
  • nawilżenie,
  • efekt wypoczętej twarzy,
  • efekt liftingu.

Pierwsze z nich widoczne są po około tygodniu po pierwszym zabiegu botox-lift (mezobotox). Efekty utrzymują się przez około pół roku, zależnie od indywidualnych predyspozycji i cech, a także stylu życia pacjenta. Zabieg można powtórzyć gdy skóra zaczyna tracić sprężystość, a zmarszczki zaczynają być ponownie dostrzegalne.

• ciąża i karmienie piersią
  • infekcje i stany zapalne skóry
  • skłonność do powstawania blizn przyrosłych
  • choroby o podłożu autoimmunologicznym
  • alergie

Zabieg nie wymaga okresu rekonwalescencji. Po zabiegu mogą pacjent może się lekkie zasinienia oraz obrzęk natomiast wszystkie te objawy  ustępują samoistnie w ciągu kilku dni. nie ma okresu rekonwalescencji.