Blefaroplastyka

Opadające powieki sprawiają, że okolica oka zaczyna tracić młodzieńczy blask i wygląd. Co więcej, gdy skóra powiek staje się wiotka, może się to przyczynić do ograniczenia pola widzenia. Opadające powieki górne sprawią, że nasza twarz wydaje się mieć smutny, zmęczony wygląd. Blefaroplastyka to zabieg mający na celu usunięcie nadmiaru skóry w obrębie górnej powieki. Podczas zabiegu chirurgicznego można precyzyjnie i bezinwazyjnie poprawić dany defekt. Na górnej powiece, w miejscu naturalnej fałdy skóry przeprowadza się cięcie. Następnie usuwany jest nadmiar skóry oraz tkanki tłuszczowej razem z cienkim paskiem mięśnia. Na koniec nacięcie zamyka się jedną z warstw cienkich szwów, zaś blizny są ukrywane w naturalnej fałdzie górnej powieki. Cały zabieg przeprowadza się używając diatermii radiofalowej. Procedura jest bardzo szybka oraz okres rekonwalescencji nie wynosi więcej niż około 2 tygodni. Zabieg przeprowadzany jest przy użyciu znieczulenia miejscowego.

Przed zabiegiem konieczna jest konsultacja z lekarzem, który wykluczy przeciwskazania oraz zleci badania do jego przeprowadzenia.

• Opadające powieki • Wiotkość skóry powiek • Ciężkość powiek

Efekty wykonanego zabiegi korekcji powiek górnych lub dolnych są długotrwałe i sprawiają wrażenie optycznego odmłodzenia twarzy. Dzięki temu osoby, które zechcą poddać się zabiegowi będą czuć się pewne siebie i radośniejsze. Odsłonięcie powieki wiąże się z wyeksponowaniem całego oka, które zyskuje w tej sposób wyrazistość. Plusem plastyki powiek jest zarówno krótki, łagodny i bezbolesny czas zabiegu jak i brak potrzeby hospitalizacji.

• ciąża, • okres karmienia piersią, • aktywne infekcje, • zaburzenia gojenia się ran, • ciężkie choroby ogólnoustrojowe

Zabieg wykonywany jest w znieczuleniu miejscowym. W czasie pierwszego miesiąca zalecana jest szczególna ostrożność i dbałość o siebie mimo braku objawów, które świadczą o niedawno przeprowadzonym zabiegu, należy unikać skrajnych warunków atmosferycznych, przeciągów oraz dużego wysiłku fizycznego korzystania z pływalni, sauny. Zalecany jest spokój, aby umożliwić szybkie gojenie. Należy również unikać nasłonecznienia, solarium. Zgodnie z zaleceniami lekarza prowadzącego szwy usuwa się po 7-10 dniach.

DOSTĘPNOŚĆ: WROCŁAW, ŁÓDŹ, KRAKÓW

Blefaroplastyka 3500 zł