Peptydowa terapia włosów DR.CYJ Hair Filler to innowacyjny zabieg hamujący wypadanie włosów i przyspieszający ich odrost poprzez pobudzenie krążenia i rewitalizację mieszków włosowych. Przeznaczona jest zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn, zarówno w przypadku łysienia androgenowego, ale także spowodowanego stresem, złą dietą, częstym farbowaniem lub też niewłaściwą pielęgnacją włosów i skóry głowy. Prace nad tym preparatem trwały ponad 10 lat- ich zwieńczeniem jest nowa unikatowa technologia 7 rewolucyjnych peptydów i kwasu hialuronowego. Innowacyjność DR.CYJ Hair Filler to nie tylko sam jego skład, ale również unikatowa technologia Przedłużonego Uwalniania Substancji Aktywnych – „Sustained Release Technology”, która zapewnia długotrwałe uwalnianie się i penetrację substancji aktywnych.

Zabieg nie wymaga wcześniejszego przygotowania.

• Wypadające włosy • Łysienie

Już pierwszy zabieg hamuje wypadanie włosów, natomiast kolejne stymulują odrastanie nowych, zagęszczają je i pogrubiają. Spektakularne efekty widać już po 2 miesiącach, peptydowa terapia włosów wymaga jedynie 4 zabiegów w odstępach co 2 tygodnie.• Powstrzymuje wypadanie włosów • Jest skuteczny w walce z alopecją • Przyspiesza odrost włosów • Pogrubia i zagęszcza włosy • Rewitalizuje mieszki włosowe • Wzmacnia włosy przed i po przeszczepie

• karmienie piersią • choroby nowotworowe • choroby autoimmunologiczne • zmiany chorobowe w obrębie zabiegowym

Zabieg nie wymaga okresu rekonwalescencji. Po zabiegu mogą pacjent może się lekkie zasinienia oraz obrzęk natomiast wszystkie te objawy  ustępują samoistnie w ciągu kilku dni.