Hydroksyapatyt Wapnia- Radiesse

Radiesse to zabieg na bazie hydroksyapatytu wapnia, przeprowadzany w celu modelowania twarzy i poprawiania gęstości skóry. Jego działanie jest dwufazowe. W pierwszym etapie daje natychmiastowy efekt wypełnienia, w miejscach pozbawionych objętości, w drugim odbudowuje utracony kolagen.

Zabieg nie wymaga wcześniejszego przygotowania.

Zabieg Radiesse może być wykorzystany w przypadku: • modelowania dłoni • modelowania policzków • okolic kości jarzmowej oraz linii żuchwy • likwidacji bruzd nosowo – wargowych • likwidacji zmarszczek, tzw. “marionetkowych,” tj. biegnących od nosa, koło kącików ust aż do podbródka • niechirurgicznej plastyki nosa

Aby uzyskać pożądany efekt, wystarczy jeden zabieg. Efekty po zastosowaniu wypełniacza są natychmiastowe i utrzymują się około roku, czasem do dwóch lat i zależą m.in. od indywidualnych predyspozycji Pacjenta. Bezpieczeństwo zabiegu gwarantuje główny składnik preparatu hydroksyapatyt wapnia o składzie identycznym z tym, jaki występuje w ludzkich kościach.

• ciąża • karmienie piersią • choroby nowotworowe • choroby autoimmunologiczne • zmiany chorobowe w obrębie zabiegowym • przyjmowanie leków rozrzedzających krew np. aspiryna

Zabieg nie wymaga okresu rekonwalescencji. Po zabiegu mogą pacjent może się lekkie zasinienia oraz obrzęk natomiast wszystkie te objawy ustępują samoistnie w ciągu kilku dni.