Mezobotox

Mezobotoks (z j. ang. mezobotox) to innowacyjny zabieg z zakresu medycyny estetycznej, który łączy w sobie zalety mezoterapii igłowej (rewitalizujące skórę) oraz toksyny botulinowej (usuwającej zmarszczki). Brak skutków ubocznych oraz doskonałe efekty sprawiają, że zabieg ten cieszy się dużą popularnością zarówno wśród kobiet, jak i wśród mężczyzn. To doskonały wybór dla każdego, kto chce zadbać o swój wygląd.

Zabieg nie wymaga wcześniejszego przygotowania.

• wystąpienia drobnych zmarszczek, • zmęczonej i zniszczonej skóry, • poprawy wyglądu okolic niezalecanych do konwencjonalnych zabiegów z wykorzystaniem toksyny botulinowej np. dolna powieka, • skóry dojrzałej, pokrytej gęstą siateczką drobnych zmarszczek, • skóry wiotkiej i mało elastycznej, • skóry odwodnionej, z drobnymi zmarszczkami.

• odmłodzenie skóry, • wygładzenie zmarszczek, • nawilżenie, • efekt wypoczętej twarzy, • efekt liftingu.Pierwsze z nich widoczne są po około tygodniu po pierwszym zabiegu botox-lift (mezobotox). Efekty utrzymują się przez około pół roku, zależnie od indywidualnych predyspozycji i cech, a także stylu życia pacjenta. Zabieg można powtórzyć gdy skóra zaczyna tracić sprężystość, a zmarszczki zaczynają być ponownie dostrzegalne.

• ciąża i karmienie piersią • infekcje i stany zapalne skóryskłonność do powstawania blizn przyrosłychchoroby o podłożu autoimmunologicznym alergie

Zabieg nie wymaga okresu rekonwalescencji. Po zabiegu mogą pacjent może się lekkie zasinienia oraz obrzęk natomiast wszystkie te objawy  ustępują samoistnie w ciągu kilku dni.