Modelowanie ust

Kwas hialuronowy jest substancją naturalnie występującą w ludzkim organizmie, tworząc spoiwo międzykomórkowe, dlatego wypełniacze na bazie kwasu hialuronowego, zapewniają poprawę wyglądu w naturalny sposób.

W Kliniki Ziemlewski lekarze medycyny estetycznej przeprowadzają zabieg modelowania ust kwasem hialuronowym. Za pomocą takiego zabiegu możemy powiększyć usta, nawilżyć je, dokonać korekty asymetrii lub zniwelować uśmiech dziąsłowy.

Zbieg nie wymaga wcześniejszego przygotowania. Pacjentka może dwa tygodnie przed planowanym zabiegiem przyjmować witaminę C w celu wzmocnienia naczyń krwionośnych. Zabieg jest wykonywany z użyciem maści znieczulającej, natomiast sam preparat jest wyposażony w lidokainę.

• Niezadawalający rozmiar lub kształt ust
  • Suche usta
  • Asymetria ust
  • Uśmiech dziąsłowy

Wypełniacze na bazie kwasu hialuronowego są całkowicie wchłanialne. Zabiegi z ich wykorzystaniem skutkują szybką poprawą wyglądu. Efekty utrzymują się 9-12 miesięcy i zależą m.in. od rodzaju skóry, wieku pacjenta, stosowanej diety i trybu życia.

• ciąża i karmienie piersią
  • infekcje i stany zapalne skóry
  • skłonność do powstawania blizn przyrosłych
  • choroby o podłożu autoimmunologicznym
  • alergie

Zabieg nie wymaga okresu rekonwalescencji. Po zabiegu na ustach może pojawić się obrzęk oraz opuchlizna. Wszystkie te objawy  ustępują samoistnie w ciągu kilku dni.

MODELOWANIE UST 0,5 ML

MODELOWANIE UST 1 ML